Tuesday 7 February 2012

~~~  Maulidur Rasul   ~~~

Assalammualaikum w.b.t 

Entry kali nieh aku nak cerita pasal aku pergi sambut Maulidur Rasul under poli aku . :D
best kod . budak kelas aku 9 orang perempuan 18 orang . senior 2 orang nan junior 2 orang :)
kesemua sekali adalah 31 orang kann kann ?? betol ke aku kire nieh ? =.=" hehe 
pagi to pukul 5.30 aku dah bangun sebab ade membe aku memekak dok bergayod sebelah aku time aku tido ==' . sape lagi lakau bukan tiya nan acan . pergghh MENYIRAAPP doeee ! acan bole memekak pangil pangil name aku , yang si tiya pegi layan peragai acan niehh . naseb baek korang kawan baek aku , so aku ta marah laa . ngeh ngeh *baik ta ?? haha 

haa ,kitorang gerak dari poli pukul 7 , then sampai balik pulau dalam 7.30 . Fuhhh ramai gilerr kodd mase too . and aku paling teruja sebab ade budak PLKN . waahh waahh . teruja gilerr aku tengok diorang . nak tahu sebab ape ??? HAHA . sebab nyee dulu aku penah berangan nak masuk PLKN , tapi tak terpilihh . Sedihh kann ?? hehe . then sebab yang lain adalahhh ........ jeng jeng jeng .....  HAHA ~~ pandai pandai korang pikir sendiri . hehe . 

 lepas dah daftar sume , kitorang pun mula lahh berarak dalam pukul 8 lebihh .# lau tak silap laa .. 

Haa korang tengok pic je laa err ?? HAHA 
letih nak menaip panjang panjang ~~ ^____^


nie budak budak laki kelas aku :))

niehh pic konon konon aku nan acan nieh jadi
pengapit amal nan wafi . HOHO 
^____^

hahaha 
nieh pic lepas perarakan . agak kesengalan disini :))

budak pompuan kelas aku . 
haa cun tak ?? sume comel comel ^__^

 haa niehh pulak mase g tengok tapak poli kitorang ..
haaa kosongg  T___T    


mase nieh baru lepass sudah perarakan .
yang depan sekali , 
mukee ta de perasaan ade laahh acap a.k.a KOALA .
hehehee :D

^________________^


Best sangat pergi perarakan nehh . macam macam bende aku dapat . :))
kitorng balik dalam pukul 11.30 . 
tapi bus datang lewat bersepauu tunggu at c2 . :)


^^

No comments:

Post a Comment