Wednesday 8 February 2012

Best Friend Forever 

Nurul Atiyah Adnan 
membe baik aku dari form2 sampai sekarang ..
terima kasih sebab sanggup datang jumpe aku
tok kali yang ke-3 ! 
Sumpah aku sayang ko doee ..
miss ue alot dear <3
sekarang diye dah ramai kawan at sini 
sume membe baik aku diye dah rapat . 
aku suke aku suke . :))

niehh orang nyee ~~

chantek kann ?? 

aku tiya and amal 
mase niehh atas feri nak anta tiya 
balik matrik penang :(


sebelum anta tiya , 
aku pegi melawat membe baik lelaki aku 
iaitu 
Yusuf Alfandy ~~ 
akuu kenal diye mase khem tahun lepas ,
then terus jadi rapat , 
sebab diye sato kepala nan aku . 
ag pun diye nieh baik 
and selalu share masalah dengan aku :))

haha . 
nampak mesra kaann ?
haaa kami cume SAHABAT :))

amal unn sibuk nak tangkap pic nan andy ~ 
andy unn kawan gak nan amal niehh :))

mase niehh andy bawak basikal fixie 
ape lagi 
si amal nan acan nieh minat 
basikal fixie ,
ta lepaskan peluang tok naik fixie niehh ! 
then siap snap snap pic lagi uuu ~~ 

tengok laa senyuman amal :))


hehe 
macam macam :)



gembira mereka <3

uhum uhumm >.<
khuzir unn sibuk layan fixie nieh :))

aku pulak dok melayan andy lala
hehe 
rendu seyh lame ta jumpe ,
banyak bende aku nak cerita .


lepas melawat andy at PSP .
kami unn pergi jalan jalan at JUSCO 
driver cam biase KHUZIR laa . 
hehhe :D

disebabkan ta de duit ,
so kitorang unn just jalan jalan jep laa . 
biase la pompuan kan . 
window shopping ^__^

then mula laahh sesi bergambar bagi 
amal , tiya and acan .
heheh 




macam macam :)


pasagan sejoli =.='
comel kan ??




berjalan jalan >.<


mcd time 
^-----^


bersama uzir <3
hehe 


^-------^
with you 


satu awak , 
satu saye :))
hehe 
awak mestilah WAFI <3


sweet ta mereka ?? 
hehe 
lalala~~




oke lepas too 
kitorang unn anta tiya masuk 
matrik diye . 
aku dah sedehh daah 
:'(
take care tiya . 
sayangg koo ! 


nanty ade mase kite jumpe lagi 
gonna miss ue damn much 
with love 
nur'aqilah syazana 
<3 <3 <3 <3



No comments:

Post a Comment