Thursday 2 February 2012

Penang Hill n Zoo Taping  ^__^

kali nieh nak story pasal aku pegi jejalan nan kawan kawan akuu . :))
20.1.2012 tarikh yang akan aku engat sampai bile bile ~~ HAHA
Aku nan amal dah rancang awal awal nak pegi bercuti at penang mase cuti Raya Cina ..
Memang aku excited giler lah dengan amal .. aku nak ajak geng c5 tapi diorang balik , tinggal afy jep , tapi afi ta nak pergi sebab ta de duet nak saving kata nye . aku unn ta bole cakap ape laa kann ?? :))


Tibe hari yang di tunggu tunggu oleh aku and membe bek aku amal niehh ..
kitorang ta pergi berdua jep , kami ajak kawan baik kami yang lelaki . Farshan Fahmi  and Wafiuddin
tak dilupekan jugak sahabat dari PSP teman tapi mesra aku Muhammad Khuzir HAHA !
Khuzir niehh lahh yang bawak kereta , sebab 2 jejaka idaman malaya nieh tak ade LESEN .. huuuhhh
dan juga , disebabkan aku and amal unn ta tahu jalan penang niehh . memang wajib la si Uzir nieh yang bawak kereta . hehe kesiann at awak kannn ?? heehhe :D


haa nieh antara gambar kitorang mase at Penang Hill , kitorang sampai dalam tengah hari mase too , naseb baek ta ramai orang :))
       
          nie membe baik aku Farshan Fahmi hencem ta ??
                 HAHA perasan mamat nieh jap g :)

                                                 nieh pulak nn amallina :)

                                                       uhhumm uhumm >.<
                                T.T.M
             Nie lah Muhammad Khuzir membe PSP aku too :))

                                                                                                                         Wafiuudin Afandi nie membe baek laki aku at poli , selepas Farshan ( acan ) Kacak ta budak nieh ? HAHA


nieh antara pic kitorang sempat snap at PENANG HILL nieh :)) 

                                                   







                              kawan yang selalu buad aku saked jiwa . HAHA
                     tapi sayang korang sangat :))



haaa , best pergi sini sebab bile sampai atas udare diye segar gile and sejuk bebb ~~ 
sure tak menyesal sebab bole tengok pemandangan penang dari atas :) 



Zoo Taiping Perak 


21.01.2012
Kitorang sampai dalam pukul 12.30 , then tengok orang berator panjang nak beli tiket . Aku and uzir unn pergi laah berator . Kali nieh Wafi ta ade , sebab diye dah balik perak umah mak sedara diye . So kami ber4 jep laa yang pergi Zoo niehh . Aku dah ajak Afi tapi diye ta nak ikodd pulakk .. =.="
Korang nak tahu tak ? 
Seumur aku hidup , aku tak penah lagi pergi Zoo . Jangan cakap aku JAKUN oke ?? HAHA
then , too aku ajak membe aku pergi zoo too . perghh SUMPAH aku cakap , aku teruja gilerr doee . 
Banyak binatang aku tak pernah tengok aku dapat tengok . Happy gilerr akuu , 1st time tengok live SINGA ( Grik ) bak kata uzir , depan mata aku .. Puhh BESO gileee kodd :D
Then aku jumpe Gajah , Cipanzii * dulu aku selalu salah sebut or aku panggil capizan* haha   , Orang Hutan yang malas ( HAHA ) , Unta , Girafaah , Beruamg ( comel ) , Harimau belang and macam macam laaa . ta larat nak tulis semuaa ^___^ 
Mase sampai at sane kitorang TERpecah , aku dengan uzir , amal pulak dengan acan . tah macam mane unn aku tak tahu . tengok tengok dah hilangg dahhh =.="


haa nie pic yang sempat kitorang amek :) 
untuk mengetahuan korang amal niehh memang kaki bergambar , sampai letih aku nak layan HAHA ~~


                      Cipanzi a.k.a capizan                                                                                                                   

                                           Buaye yang malas + besar 

                                                                besar gilakkkk





                                            ^^ Singa kesayangan Uzir HAHA

                                                   muke ta bole blaahh = ='






       :: bergambar dengan orang hutan , comel gilerr kodd ::








                          :: nie la kawan yang paling suke bergambar ::

 # pic nie paling kelakar sebab ade inciden yang berlaku , mase tengah nak snap pic nie , ade budak niehh lari auuw , sampai jep belakang uzir , bummmm diye terjatuhh ! aku punn ape lag jeritt lah ' Adekk ' , konon konon nak selamatkan laahh tapi terlambat . =.=" yang si Uzir pulak boleh gelak gelak kan aku lepas snap pic niehh . Huuuhh menyirapp jep . to laa muke ta sememehh nieehh HAHA ~~ #

                                           mase niehh nak balik dah niee :)  




the moment dat i will never forget :) thanks friend ^^


kitorang gerak balik dalam pukul 3 petang , sampai penang dalam pukul 6 , then si amal pulak nak jalan jalan at mall seberang so Uzir unn bawak la kitorang pergi Sunway Carnival Mall .Dalam kol 8 lebih kitorang un gerak balik ke Pulau . Sumpah penat giler lepas seharian berjalan jepp . tapi memang best laa , sebab aku dapat tengok benda baru yang aku tak penah tengok . ^__^


Thanks to Muhammad Khuzir sebab sudi jadi driver kitorang selama 2 hari . >.<!
Jasamu dikenang . HUHU ~~

No comments:

Post a Comment