Tuesday 6 March 2012

Date Again <3 

hewhewhew
thanks dear sebab awak datang jumpe saya . 
saya sayang awak *ketat ketat*
HAHA 
bawak saya jenjalan 


 heehee 
baikkan ? layan jep saye nak bergambar .
nieh sayang awak niehh 
ngehhngeehh 
padan muke awak :P 


lepas to p at matrik tiya

comel kn membe saye >.<


thenn jumpee membe tiya 
ainn .
comelll diye niehh 
da la tangan diye lebutt 
waahhhhhhh terujaaa :)




muke ta sememeh seked .
>.<


then dah jalan jalan .
kena teman buah hati tengok bola kesayangan diye 
[ LIVERPOOL ]
haaa
sebab saye sayang awak saye unn teman laa awak 
hewhhew 
terHARU ta ?


 hewheww
bile kebosanan melanda 
ape lagi snap picture .
haa naseb baik awak ta melawan saya nak snap pic nan awak !
hehe  
comel taa awak ? 
^_________^




nie pic mase at MCd 


semangat awak makan 
abis kan burger saya . 
spicy chicken mx deluxe
>.<


 suke pic nieh <3
love it 




--thankss awak untuk hari yang indah to 
--terima kasih sebab layan peraga saya 
--thanks sebab tahan dengan kerenah saya
paling penting 
THANKS 
sebab terima saya SEADANYE 


[ SAYA SAYANG AWAK ]

No comments:

Post a Comment