Tuesday 6 March 2012

BOLA BOLA MALAYSIA

nak gempak jep kan ?
hehe 
nak tahu sebab ape bola bola malaysia ?
sebab nye 
ary to kitorang pegi teman membe membe lawan bola 
then just berapa orang jep pompuan yang follow
aku amal ekin nan senior sorang Kak Erin
then kebetulan mase too 
aku amal n ekin pakai baju bola malaysia 
hehe 

orang lain yang lawan bola 
kitorang yang bersunggug sungguh * JAKUN *
hehe


hehe 
cam biase la 
tangkap pic sebagai bahan bukti :)

dalam pukul 6 lebih budak budak poli aku unn lawan lah bola 
aku nieh semangat laa tengok 
teruja BEB !
fokus kodd 
maaf agak [ BATAK ]
HAHA


nak tunjuk lambang malaysia 
hehe

sambil tengok bola 
sambil snap picture ,
itulah keje aku nan amal >.<



kami memang rapat 




bajet bajet >.<




sekiann >.<
happy sebab dapat bagi semangat at membe 
SEMANGAT KA ?
HAHA 


thankss too ANGAH sebab bawak kan kitorang
at padang nieh . 
Jasa mu di KENANG 
walawehhh >.<

No comments:

Post a Comment