Friday 10 February 2012

Paksik Hencem Merah ~~ 

Assalammualaikum ^__^

                    mesty korang nk tahu sape 
paksik hencem merah kann ?? 
hehe 
name diye 
muhammad farid bin anuar :)
diye niehh senior aku 
at Politeknik Balik Pulau .

nak tahu kenapa paksik hencem merah ?
sebab aku panggil paksik 
sebab diye dah tua and aku geli nak panggil abang :)
Merah sebab , 
pipi diye warne merahh . hehe
hencem sebab 
paksik nieh memang hencem 
haha 
lau paksik bace niehh , 
konpem n pasti kembang kempis hidung diye . 
HAHA 

Paksik nieh 
antara senior paling aku rapat . 
ag unn diye niehh baik 
selalu tolong aku time sem satu . 
and sebab too laa aku rapat nan diye .
dah lame kenal , 
baru aku tahu diye nieh 
pandai bab PErli memperli 
anjeng meng'anjeng'.
and start rapat time aku masuk sem duaa 
however 
paksikk memang best ~
sebab layan jep pagai tak sememeh aku niehh :D

nak tengok orang nyee ?? 
hhaha 

 haaa hencem ta ??
tapi nieehh gambar time diye muda mude 
sekarang dah tua ~~
oppss SOE paksikk >.<

nieh pic diye yang sekarang !

nampak tak perbezaan ??
hhaha 
too laa paksik 
kite cakap paksik ta caye :)
hehe
tapi tape paksik tetap somel :P

humm paksik bulan 5 niehh last lah dok penang ,
sebab diye dah abes belaja 
almaklumlahh Super Senior 
hehe 
aku pulak yang sedehh 
ye laa nanty ta de dahh nak tolong aku
T___T 
sebab aku dah anggap paksik nieh macam abang aku .
ag un aku tak ade ABANG ! 
haa ,
jangan aku menages sudahh laa . 
malu malu >.<

kite doa paksik berjaya oke . 
lepas too dapat keje bes bess 
dan time too jangan lupe belanje kite :)
haha

haha 
nie pic aku paling suke 
sumpah paksik nampak nerd :)
tapi comel kan ?
HAHA 

jangan marah tau sebab 
kite tetap nak letak pic niehh :)

thanks for everything paksik 
jasamu dikenang 
bahagea laa mu disana nanty :)
bersama family and orang tersayang 
teeettt teettt >.<

untuk paksik

>.<

satu paksik 
satu kitee . 
haha comel ta ??
~.<


p/s
thanks paksik 

No comments:

Post a Comment