Wednesday 15 February 2012


 [ happy busday to you ]

SPECIAL FOR YOU 

cute kan ??

haaa 
nieh kek busday membe aku . 
yang aku panggil anak too . 
sape lagi kalau bukan 
Nur Afiqah binti Shah Solkarib 

dear happy busday to you . 
happy busday to you afi 
happy busday to youu ! 
sekarang genap la umu ko 
19 tahun .
dahh tua dah pon ko anak ! 
HAHA

kecik jep orang nyee 
>.<
--> love you anak <3 

kek dari aku :)

dan juge dari amal ^_^


TIME TO EAT :)



comot kan ??
hehe 
kesiann afi kena buli 
nan kitorang sume :)
amek kaauu 

sorry 
CORBY FIVE ONLY 
oke 
^___________^

muke yang comot 
selepa berperang 
ngeh ngeh :)

selamanye CORBY FIVE 
<3 <3 <3 <3 <3 



~ amal , qila , eqin afi ~


bile peperangan kek bermula 
ngee 
niehh laa akibat nyee ! 

finas
peace no war :)

amal 
colgate >.<


busday girlz 
kebab :)

mangse yang paling teruk :P
padan muke 
lari lagii 
hehe 

haha 
muke ta sememeh betol 
:(


Too : 

NUR AFIQAH BINTI SHAH SOLKARIB  

HAPPY BUSDAY


aku ta de adiah nak bagi kau 
aku just ade kenangan jep tok kau 
buad ko simpan selama 
kite kenal neh anak ! 

semoga kau berjaya dalam hidup dan pelajaran 
aku ta mintak lebih 
just jangan lupe aku n doakan aku 
kau jage diri baik baik 
semoga busday kau kali nieh 
jadi kenangan terindah dalam hidup ko 
dan ta kan kau lupe sampai ble bile .

harap kau terima 
kek yang ta seberapa dari aku 
dan amal .
maaf sume salah aku at kau oke ! 
dan 
paling penting 
semoga kau cepat membesar macam MAK kau 
yang comel lagi CUTE niehh ! 
HAHA 


hehe


haha 
sempat lagi nak kutip kek yang jatuh ! 
afi afi 
lawak betol 
:D

comel kan ??


ps:
sayang korang semua sangat sangat

^__________^

No comments:

Post a Comment