Tuesday 21 February 2012

=.="

aku ta tahu nak tulis ape kali nieh ??
humm 
diye sekarang dah jarang nak mcg dengan aku .
aku sendiri unn ta tahu kenapa ?
memang kitorang selalu call .
tapi call mase too jep la .
lepas to mane ade lagi nak mcg ape sume ! 

mase cuti neh aku tol tol buhsan ;(
diye teman aku unn kejap kejap jep .
pagi lau diye bangun awal un ,
diye mane mcg aku ,
diye cakap ade keje nak buad .
oke aku paham laa .
lepas too ,
tengah hari diye tido kalau letih or mengantuk .
aku call diye kejod bangun ,
haa mase too la gayod jap .

lepas too 
mane nak mcg sume dah .
nanty malam nak melepak nan membe lagi .
humm nak ta nak aku kena bagi jugak .
nanty diye cakap aku kongkong diye lau aku ta bagi diye kuar ! 
aku unn kena paham diye sebab diye laki .
macam yang diye cakap ! 
lau melepak mane nak mcg dah kan ?
humm 

kekadangg too aku sedeh jugak !

tapii 
sabar jep laa 
ape aku bole buad kan ??
bia jep laa aty aku niehh . 
aku malas nak gado gado nan diye .
aku *sayang* diye <3 

sabar lahh hati err ?
lau buhsan tido jep laa , 
ape lagi aku nak buad ? 
novel 4.5 kali aku bace .
tape laa awak .
cara awak macam too kan ?? 
saye nak buad macam mane lagii ?? =.="

harap harap 
aku boleh bertahan , dan lebih bersabar :)


(: you always make me smile :)

I Love You
^_____^

No comments:

Post a Comment