Wednesday 1 February 2012

Assalammualaikum :)


Akhir nye berjaye jugak aku buad blog nieh . Fuhhh , pening jugak kepala aku nak buad blog nie , thanks too housemate aku Nur Ammallina kerana sanggup mengajar aku buad blog niehh . Nie la 1st entry aku untuk hari ini . Aku pun tak tahu nak tulis ape niehhh kang tulis panjang panjang kang letih pulak korang nak bace . HAHA  ^__^ . Ape pun gembiraa doee dah bole buad blog nieh *jakun giker aku . 


       ^^ okeh mehh aku kenal kan diri aku err at korang semua sape BUDAK KIKI LILOT  nieh ^^


Name aku Nur'Aqilah Syazana Binti Zulkeflie , membe aku sume panggil aku QILA or nak glamour seked KIKI LALA *glamour lah sangat* . Aku anak bongsu dari 3 beradik , haaa mesty nak nak cakap aku manje kan ?? hehe , tapi memang pon . Aku manje dengan ayahh akuu sebab ayahh selalu bagi ape aku nak and paling penting ayahh baikk sangat :) muaahh muaahh sayangg AYAH .Aku jenis yang suke gelak senang cakap happy go lucky lorhh , pastu suke bercakap agak sensitif dan friendly . Sekarang aku belaja at POLITEKNIK BALIK PULAU , Pulau Pinang . Aku dulu menanges nages ta dapat masuk U . haha , malu nyee bile ingat balik ( rezeki tak dak ). Then , dapat tawaran masuk poli aku terima jep laa , mybe rezeki aku at situ , sape tahu kan ?? kite hanya merancang Tuhan yang menentukann . waahh waahhh* berfalsafah pulak akuu *. Aku dilahirkan at Negeri Sembilan , tapi di sekolahkan at KELANTAN . pahamm ta ?? haaa maksudnye aku lahir at N9 tapi dibesarkan di KELANTAN .oke sekarang turn FAMILY aku pulak , di mulakan dengan  Ayah aku yang  HENSEM lagi KACAK name Zulkeflie bin Baharum . Ibu pulak Nurlida binti Othman ,ibuu aku niehh garangg wwoo , tapi kalau ibu masak memang THE BEST laa . <3  Adeq beradik akupulak sume pompuan , mehh aku kenalkan name diorang . K.long yang lembut lagi baik name diye Nur Adibah Syazana , dye sekarang belajar at Universiti Sumatera Utara (USU) Indonesia  amek course medik , InsyaAllah akhir tahun nieh diye granduated . K.ngah aku yang garang lagi suke merajok ( sorry kak ngah ) name Nur Afiqah Syazana . K.ngah pulak sekarang belajar at Universiti Malaya amek course EKONOMI , diye pun same dah tahun last dahh . Ta sabar nak tunggu diorang keje nanty bole belanje adik kesayangan diorang niehh . ^__^


              <3 <3I LOVE MY FAMILY DAMN MUCH <3 <3


               --> dari belakang kiri  k.long aku yang pakai selendang and sebelah too k.ngah aku :)
               --> hadapan kiri ibu aku yang ayu , aku yang tengah cover and ayah yang kacak :)



that's all . =.='

No comments:

Post a Comment